ΝΙΚΗ: «Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει» – Το μήνυμα του Δημήτρη Νατσιού από την Κομοτηνή για τα 106 χρόνια ελευθερίας συνοδευόμος από τον Δημήτρη Καμπισιούλη & τον Αθανάσιο Ιωακειμίδη
Στην Κομοτηνή βρέθηκε την Πέμπτη 14 Μαΐου ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Πατριωτικού Κινήματος ΝΙΚΗ, Δημήτρης Νατσιός, συμμετέχοντας στις εκδηλώσεις για την 106η επέτειο από την απελευθέρωση της πόλης και την ενσωμάτωσή της στον εθνικό κορμό.

Ο Δημήτρης Νατσιός έδωσε το «παρών» στις εορταστικές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν με έντονο πατριωτικό και συγκινησιακό χαρακτήρα, τιμώντας την ιστορική μνήμη και τους αγώνες των προγόνων της Θράκης.
Οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με την Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Ιερός Μητροπολιτικός Ναός Κοιμήσεως της Θεοτόκου Κομοτηνής, ενώ ακολούθησε η μεγάλη μαθητική και στρατιωτική παρέλαση στο κέντρο της πόλης.

Σε ανάρτησή του, ο Πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ αναφέρθηκε με ιδιαίτερη συγκίνηση στους μαθητές και στις Ένοπλες Δυνάμεις, τονίζοντας πως «καμαρώσαμε τα νιάτα της πατρίδας μας» και πως ο ελληνικός στρατός παραμένει «ο φρουρός της Ελλάδας».

Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε και το πατριωτικό μήνυμα που έστειλε για τη Θράκη και τον Ελληνισμό:
«Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Είναι σπαρμένη με κόκκαλα Αγίων και με κόκκαλα ηρώων, όπως και η ευλογημένη θρακική γη».

Ο πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ κ.Δημήτριος Νατσιός μαζί με τον Αθανάσιο Ιωακειμίδη (υπεύθυνο Ροδόπης ) και τον Στρατηγό Κ.Δημήτριο Καμπισιούλη
Ο Δημήτρης Νατσιός έκλεισε το μήνυμά του απευθύνοντας ευχές προς την Κομοτηνή, τη Θράκη και «όλη τη Ρωμηοσύνη», υπογραμμίζοντας τησημασία της ιστορικής μνήμης, της εθνικής ενότητας και της διατήρησης των παραδόσεων του Ελληνισμού.
Ο πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ σε όλη την περιοδεία του συνοδευόταν από τον υπεύθυνο του κινήματος της Ροδόπης -Κομοτηνής κ.Αθανασιο Ιωακειμίδη & τον Στρατηγό κ.Δημήτριο Καμπισιούλη (γνωστό από τις εκδόσεις του περί δημογραφικού).








