Από τις 14 Οκτωβρίου κάτοικος… Πειραιά ο «Αχιλλέας» που επέστρεψε τελικά στα.. πάτρια εδάφη της Σκύρου! (Video & Photos)
Ο «Αχιλλέας» από τις 11 το πρωί της Δευτέρας 14ης Οκτωβρίου 2024 μπήκε για δεξαμενισμό στη μεγάλη δεξαμενή «Βασιλειάδη» στη Δραπετσώνα.
Το αίτημα του δεξαμενισμού προς τον ΟΠΛ και το παράλληλο «κλείσιμο» της ημερομηνίας του κατατέθηκε την 8η Φεβρουαρίου 2024.
Η Skyros Shipping Go ευχαριστεί θερμά τον Γενικό Διευθυντή της ΣΝΕ (Σκύρος Ναυτική εταιρεία) κο Βουβάκη για τις συντονισμένες και συνεχείς παρεμβάσεις του ώστε να τηρηθεί η ημερομηνία εισαγωγής του πλοίου παρά τις συνεχείς μεταθέσεις της που προέκυπταν απο καθυστερήσεις εξόδου άλλων πλοίων κ.α. αστάθμητων παραγόντων.
Ευχαριστούν ιδαίτερα τον Τεχνικό διευθυντή της ΣΝΕ κο Εμ. Μαραγκό για την τεχνική προετοιμασία, την οργάνωση και τον συντονισμό των συνεργείων που θα απαιτηθούν καθώς και τους πλοιάρχους, τους μηχανικούς και το λοιπό πλήρωμα για τη συνεργασία στην αντιμετώπιση των απαιτήσεων του δεξαμενισμού.
Αυτή τη στιγμή ο «Αχιλλέας» βρίσκεται στην Σκύρο.
Το πλοίο της Σκύρου «Αχιλλέας»
Το πλοίο «Αχιλλέας» είναι Ιαπωνικής κατασκευής και αγοράστηκε από την Σκύρος Ν.Ε. από την Νότιο Κορέα το 2004. Εκεί εκτελούσε καθημερινά δρομολόγια ως επιβατικό, συνδέοντας το Yosu με τα νησιά του Ωκεανού σε απόσταση 90 μιλιών από το λιμάνι.
Είναι αδελφό πλοίο με το «Νεφέλη»το οποίο είναι δρομολογημένο στον Σαρωνικό και με το «Μαρμάρι» που «κάνει» Λαύριο-Τζιά. Ένα ακόμα αδελφάκι του (από τα 4 συνολικά) δραστηριοποιείται στην Ινδονησία.
Το «Αχιλλέας» μετασκευάστηκε για 8 μήνες στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας και εκτέλεσε το πρώτο δρομολόγιο από το λιμάνι της Κύμης προς την Σκύρο την 23 Μαρτίου 2005. To μήκος του πλοίου μετά την μετασκευή είναι 96.60 μέτρα,το πλάτος του 16.60, το βύθισμα του 4.25 μ, η υπηρεσιακή του ταχύτητα 16 μίλια και η χωρητικότητα του γκαράζ επαρκεί για 160 ΙΧ.
Κατά την μετασκευή του προσαρμόστηκε στις απαιτήσεις του «Stockhold agreement» κάτι που εξαιρεί το «Αχιλλέας» από το όριο απόσυρσης των 30 χρόνων.
Πηγή: Skyros Shipping Go