Αλόννησος: Ένα σεμινάριο που «άνοιξε τα μάτια» στην προσβασιμότητα & τη συμπερίληψη (Photos)
Μια σημαντική πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την αναπηρία όρασης πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στην Αλόννησο, αφήνοντας ισχυρό κοινωνικό αποτύπωμα και πολύτιμα μηνύματα για την ισότητα και τη συμπερίληψη.


Το Σεμινάριο Ενημέρωσης και Εκπαίδευσης για την Αναπηρία Όρασης διοργανώθηκε από το Σωματείο Ατόμων με Αναπηρία Όρασης Ν. Μαγνησίας «Μάγνητες Τυφλοί» σε συνεργασία με το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ), υπό την αιγίδα του Δήμου Αλοννήσου.

Μέσα από εκπαιδευτικές παρουσιάσεις αλλά και βιωματικές δράσεις, επαγγελματίες, εκπρόσωποι φορέων και πολίτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα άτομα με οπτική αναπηρία στην καθημερινότητά τους. Παράλληλα, αναδείχθηκε η σημασία της σωστής υποστήριξης, της προσβασιμότητας και της ισότιμης συμμετοχής όλων στην κοινωνική ζωή.

Οι συμμετέχοντες απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες, ενισχύοντας την κατανόηση και την ενσυναίσθηση απέναντι στους συμπολίτες τους με αναπηρία όρασης. Το μήνυμα που κυριάρχησε ήταν σαφές: μια σύγχρονη κοινωνία οφείλει να δημιουργεί ίσες ευκαιρίες και να μη μένει κανείς στο περιθώριο.

Ο Δήμος Αλοννήσου εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες προς το Σωματείο «Μάγνητες Τυφλοί», το ΚΕΑΤ, τους εισηγητές και όλους όσοι συμμετείχαν και συνέβαλαν στην επιτυχία της δράσης, υπογραμμίζοντας τη σημασία παρόμοιων πρωτοβουλιών για την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής και της συμπερίληψης.


Η επιτυχής ολοκλήρωση του σεμιναρίου αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς μια πιο προσβάσιμη και ανθρώπινη κοινωνία, όπου η γνώση, ο σεβασμός και η αλληλεγγύη γίνονται πράξη.








