Αντπαράθεση Ηλιόπουλου – Στυλιανίδη με επίκεντρο το αλαλούμ στις Ακτοπλοϊκές συνδέσεις
Το ακτοπλοϊκό συγκοινωνιακό αλαλούμ που προκλήθηκε το τελευταίο διάστημα σε διάφορες επιδοτούμενες Ακτοπλοϊκές γραμμές προκάλεσε την αντιπαράθεση του ηγέτη της Seajets, Μάριου Ηλιόπουλου με τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Αφορμή η διακοπή και η αποχώρηση από την γραμμή Πειραιάς – Κύθηρα – Αντικύθηρα του πλοίου της Seajets «Aqua Jewel» που εξυπηρετούσε την Ακτοπλοϊκή σύνδεση.
Το ΥΕΝ επέρριψε ευθύνες στην εταιρία γεγονός που προκάλεσε την έντονη αντίδραση της εταιρίας η οποία σε ανακοίνωση της αναφέρει:
«Κάθε πλοίο από τον νόμο δικαιούται 60 ημέρες τον χρόνο για να εκτελέσει προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης σύμφωνα με τον κατασκευαστή όλων των εξαρτημάτων που θα καταστήσουν ένα πλοίο αξιόπλοο. Στις 23/01/2025 αιτηθήκαμε στο αρμόδιο υπουργείο να ξεκινήσει η ετήσια ακινησία του πλοίου.
Το «καρφί» του Ηλιόπουλου για τα 9 εκατομμύρια ευρώ…
Η έλλειψη πλοίου στη γραμμή οφείλεται αποκλειστικά στον λάθος σχεδιασμό του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας το οποίο ενέκρινε άλλο πλοίο για την εκτέλεση της συγκεκριμένης γραμμής χωρίς να πληροί όλα τα απαιτούμενα προσόντα».
Σημειώστε ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας από τον Ιούλιο μήνα του 2024 οφείλει στον όμιλο εκτελεσθέντα μισθώματα δημόσιας υπηρεσίας της τάξης άνω των 9 εκατομμυρίων ευρώ τα οποία έχει την υποχρέωση να πληρώσει και δεν τα πληρώνει.
Πηγή: Πανελλήνια Ένωση Ναυτών (ΠΕΝΕΝ)