Από τη Σκιάθο «πλώρη» για τη Νομική με 18.395 μόρια: Η Κλεβίσα-Λυδία Μποζίκι απέδειξε ότι τα όνειρα δεν έχουν εμπόδια
Μια μεγάλη επιτυχία για τη Σκιάθο και το Γενικό Λύκειο του νησιού φέρνει η Κλεβίσα-Λυδία Μποζίκι, η οποία συγκέντρωσε 18.395 μόρια στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και βάζει πλώρη για τη Νομική Σχολή, δικαιώνοντας τους κόπους και τις θυσίες μιας ολόκληρης χρονιάς.
Η νεαρή μαθήτρια κατάφερε να πετύχει τον στόχο της παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, έχοντας ως βασικό «σύμμαχο» τα διαδικτυακά φροντιστήρια. Μιλώντας στα ΓΕΓΟΝΟΤΑ, περιέγραψε τη φετινή σχολική χρονιά ως ιδιαίτερα απαιτητική, τονίζοντας ωστόσο ότι η επιμονή, η προσήλωση και η σκληρή δουλειά ήταν τα στοιχεία που την οδήγησαν στην επιτυχία.
«Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά, αλλά δεν έχασα ποτέ τον στόχο μου», ανέφερε χαρακτηριστικά, στέλνοντας παράλληλα το δικό της μήνυμα αισιοδοξίας στους μαθητές που θα ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο.
Πίσω από αυτή τη σημαντική διάκριση βρίσκεται και μια οικογένεια που αγωνίζεται καθημερινά. Οι γονείς της Κλεβίσα-Λυδίας, δύο σκληρά εργαζόμενοι βιοπαλαιστές, ζουν και εργάζονται στη Σκιάθο εδώ και 23 χρόνια, στηρίζοντας με όλες τους τις δυνάμεις τα παιδιά τους.
Η επιτυχία αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία αν αναλογιστεί κανείς ότι η Κλεβίσα-Λυδία είναι το δεύτερο παιδί της οικογένειας που καταφέρνει να εισαχθεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, και μάλιστα με τόσο υψηλή βαθμολογία.
Η Σκιάθος μπορεί δικαιολογημένα να αισθάνεται υπερήφανη για τη νέα αυτή επιτυχία, που αποδεικνύει πως με θέληση, κόπο και πίστη στις δυνατότητές σου, κανένας στόχος δεν είναι άπιαστος.
Θερμά συγχαρητήρια στην Κλεβίσα-Λυδία Μποζίκι και στην οικογένειά της για το σπουδαίο αυτό επίτευγμα!








