Θεσσαλονίκη: Πλήθος κόσμου στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου – Με λαμπρότητα η Εορτή του Πολιούχου της (Video & Photos)
Με λαμπρότητα και μεγάλη προσέλευση πιστών εορτάστηκε σήμερα 26 Οκτωβρίου ο πολιούχος της Θεσσαλονίκης, Άγιος Δημήτριος.

Στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου παρευρέθηκε και η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, η οποία τίμησε με την παρουσία της τις εκδηλώσεις για την διπλή γιορτή της πόλης.
Μετά από το Πανηγυρικό Αρχιερατικό Συλλείτουργο ακολούθησε η Δοξολογία για την Απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης, χοροστατούντος του Μητροπολίτη Φιλόθεου.
Το παρόν στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου έδωσαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας καθώς και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ενώ την κυβέρνηση εκπροσωπεί ο υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης, Κώστας Γκιουλέκας.

Μεταξύ άλλων, παρόντες είναι ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης, ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης, η ευρωβουλευτής και πρόεδρος του κόμματος «Φωνή Λογικής» Αφροδίτη Λατινοπούλου, ο ευρωβουλευτής της ΝΔ Φρεντι Μπελερης, ο Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης και γ.γ. της ΝΔ Σταύρος Καλαφάτης, ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελλος, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης και άλλοι.
Θεσσαλονίκη: Οι δηλώσεις των πολιτικών εκπροσώπων
Ο γενικός γραμματέας της Κ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας Σταύρος Καλαφάτης, ο οποίος εκπροσώπησε τον πρόεδρο της Βουλής, δήλωσε μετά το τέλος της δοξολογίας στο ναό του Αγίου Δημητρίου:
«Σήμερα γιορτάζουμε τον πολιούχο Άγιο Δημήτριο και τιμούμε εκείνους που μας έδωσαν την ελευθερία, αντλώντας δύναμη από το παράδειγμα τους. Την ίδια στιγμή δυναμώνουμε τη φωνή της πατρίδας απέναντι σε εκείνους τους συμμάχους, τους εταίρους, τους γείτονες που πρέπει να την ακούσουν. Και παράλληλα κάνουμε πιο δυνατή την παρουσία μας συνεχίζοντας αποφασιστικά τον δρόμο που κάνει την Ελλάδα πιο ισχυρή απέναντι σε εκείνους που επιβουλεύονται τα δίκαια και τα δικαιώματα μας».
Ο βουλευτής και υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σωκράτης Φάμελλος δήλωσε: «Γιορτάζουμε και τιμούμε τον πολιούχο Άγιο Δημήτριο, αλλά και την απελευθέρωση της πόλης μας στους Βαλκανικούς Πολέμους. Τη Δευτέρα θα τιμήσουμε και την επέτειο του “ΟΧΙ” και τον ηρωικό αγώνα στον ελληνοϊταλικό πόλεμο, αλλά και την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από την κατοχή του ναζιστικού καθεστώτος. Είναι πολύτιμα τα διδάγματα αλλά και οι ευθύνες αυτών των ημερών για όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες. Πρώτα από όλα για την ελευθερία, για την ειρήνη, τη ζωή, αλλά και τη δημοκρατία. Και σήμερα που δυστυχώς ο πόλεμος τόσο κοντά δείχνει τα δόντια του και απειλεί τη ζωή αλλά και την ειρήνη στην περιοχή έχουμε ευθύνη να υπερασπιστούμε αυτές τις αξίες».
Ο ευρωβουλευτής της “Ελληνικής Λύσης” Μανώλης Φράγκος, ο οποίος εκπροσώπησε το κόμμα δήλωσε: «Αυτές τις εορτές θα πρέπει να σκέφτονται όλοι αυτοί οι πρόθυμοι, που σήμερα είναι έτοιμοι με μία υπογραφή να παραδώσουν όλα αυτά που κέρδισαν οι Έλληνες με το αίμα τους. και να γνωρίζουν όλοι αυτοί οι πρόθυμοι πως αν τολμήσουν να πράξουν κάτι τέτοιο θα βρουν απέναντι τους όχι μόνο εμάς αλλά ολόκληρο τον ελληνικό λαό».
Ο πρόεδρος της “Νίκης” Δημήτρης Νατσιός επισήμανε: «Μεγάλη μέρα σήμερα για τη Θεσσαλονίκη. Γιορτάζει ο προστάτης της, ο μεγαλομάρτυρας ο μυροβλύτης Άγιος Δημήτριος, πρότυπο ανδρείας, πρότυπο πίστης του Χριστού. Είναι αυτά που θέλουμε και σήμερα. Σαν σήμερα ο ένδοξος, ηρωικός ελληνικός στρατός, θαύμα του Αγίου Δημητρίου ήταν, μπήκε στη Θεσσαλονίκη, την απελευθέρωσε, απελευθέρωσε τη Μακεδονία, έσωσε την Ελλάδα».

Η ευρωβουλευτής και επικεφαλής της “Φωνής Λογικής”, Αφροδίτη Λατινοπούλου, δήλωσε: «Σήμερα γιορτάζουμε την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης, αλλά και τον προστάτη, τον πολιούχο μας, τον Άγιο Δημήτριο τον μυροβλύτη. Εύχομαι χρόνια πολλά στους εορτάζοντες, χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες».
Ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας δήλωσε: «Η σκέψη μας πηγαίνει στους αγώνες των προγόνων μας, τους οποίους θυμόμαστε και τιμούμε. Πηγαίνει, όμως, και στο μέλλον το οποίο όλα αυτά τα χρόνια, ως Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, χτίζουμε σε γερά θεμέλια για να βελτιώνουμε συνεχώς την καθημερινότητα όλων των πολιτών. Αλλά και για να βρίσκεται η Κεντρική Μακεδονία και η Θεσσαλονίκη στην πρώτη γραμμή της Ελλάδας και της Ευρώπης και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και τα επόμενα χρόνια»
«Ο λαμπρός εορτασμός της απελευθέρωσης μας γεμίζει αυτοπεποίθηση και ταυτοχρόνως ορίζει την επόμενη μέρα, στέλνοντας το μήνυμα ότι με ενότητα μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τα πάντα και οποιαδήποτε απειλή. Η Θεσσαλονίκη είναι εδώ, διεκδικεί την επόμενη μέρα με δυναμισμό και τη νέα της ταυτότητα», είπε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης.
«Η Θεσσαλονίκη αξίζει ένα λαμπρό μέλλον αντίστοιχο με το ένδοξο παρελθόν της. Αξίζει να είναι το επίκεντρο των Βαλκανίων και της Ευρώπης», σημείωσε ο ευρωβουλευτής και υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίκος Φαραντούρης.
«Είμαστε υπερήφανοι για την πατρίδα μας, είμαστε υπερήφανοι για τη Θεσσαλονίκη, για τη Μακεδονία και είναι στο χέρι μας να κάνουμε αυτή τη χώρα λίγο καλύτερη κάθε μέρα ο καθένας», τόνισε ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης, ο οποίος ευχήθηκε να γίνει η Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα των Βαλκανίων και να προχωρήσουν τα έργα που έχουν καθυστερήσει δεκαετίες, ώστε οι νέοι να μπορέσουν να μείνουν στην πόλη.








