Θεσσαλονίκη: Πότε ολοκληρώνεται η σύνδεση με Σποράδες – Αβέβαια τα δρομολόγια για το 2025
Ολοκληρώνεται για τη φετινή περίοδο η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των Σποράδων η οποία, αν και ξεκίνησε αρκετά καθυστερημένα, εξελίχθηκε με ικανοποιητικές πληρότητες. Παράλληλα, από την επόμενη εβδομάδα ξεκινούν τα χειμερινά δρομολόγια του συμβατικού πλοίου που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με ΒΑ Αιγαίο και Κυκλάδες.
Με περίπου 400 επιβάτες επιστρέφει απόψε το βράδυ, το ταχύπλοο πλοίο από τις Σποράδες με προορισμό του το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Αύριο, Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου, στις 7 το πρωί, θα αναχωρήσει με περίπου 100 επιβάτες για τα νησιά των Σποράδων. Αυτό θα είναι και το τελευταίο δρομολόγιο για τη φετινή περίοδο, η οποία αν και ξεκίνησε πολύ αργά, κατέγραψε ικανοποιητικές πληρότητες.
Όπως πληροφορεί το GRTimes.gr ο Χάρης Καραχαρίσης ναυτιλιακός πράκτορας – εκπρόσωπος της ακτοπλοϊκής εταιρίας στη Θεσσαλονίκη, που εκτελεί το δρομολόγιο, «πρόκειται για μια επιτυχημένη γραμμή που πραγματοποιείται εδώ και τέσσερα χρόνια με συνέπεια και αξιόπλοα πλοία».
Βεβαίως οι αργοπορημένες ανακοινώσεις σχετικά με την έναρξη των δρομολογίων, στοίχισε σε αριθμό επιβατών, συγκρίνοντας τα νούμερα με πέρυσι. Φέτος, ταξίδεψαν περίπου 60.000 επιβάτες προς/από τα νησιά των Σποράδων, τη Σκιάθο, τη Σκόπελο και την Αλόννησο, έναντι 75.000 που καταγράφηκαν πέρυσι.
Παράλληλα, από τις 11 Ιουλίου που ξεκίνησε η σύνδεση και με νησιά στο Βορειοανατολικό Αιγαίο, ταξίδεψαν 4.500 επιβάτες.
Να υπενθυμίσουμε ότι την περσινή περίοδο η έναρξη των δρομολογίων για Σποράδες ήταν στις 2 Ιουνίου 2023 και για Λήμνο και Μυτιλήνη στις 4 Ιουλίου.
Φέτος, τα δρομολόγια ξεκίνησαν στις 5 Ιουλίου 2024 και στις 11 Ιουλίου αντίστοιχα. Μάλιστα, η σύνδεση με το Βορειοανατολικό Αιγαίο εκτελούνταν μία φορά την εβδομάδα – κάθε Πέμπτη- όταν αντίστοιχα πέρυσι είχε δυο δρομολόγια, Τρίτη και Πέμπτη. «Δεν αρκεί ένα δρομολόγιο την εβδομάδα, δεν υπάρχουν επιλογές για την επιστροφή» σχολιάζει ο κ. Καραχαρίσης.
Ερωτηθείς ο ίδιος σχετικά με τις τιμές και για το αν υπήρχαν γκρίνιες από τους επιβάτες, επισημαίνει πως «οι τιμές παραμένουν οι ίδιες εδώ και τρία χρόνια» λέγοντας πως σε γενικές γραμμές δεν υπήρχαν παράπονα. Να σημειώσουμε ότι η εν λόγω γραμμή είναι επιδοτούμενη, με αποτέλεσμα οι τιμές να έχουν σταθερή πολιτική.
Αβέβαιη η σύνδεση για το 2025
Και μπορεί η φετινή σεζόν για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες να ολοκληρώνεται, ωστόσο, όλοι έχουν την έννοια της έγκαιρης έναρξης του διαγωνισμού για την επιδοτούμενη γραμμή, ούτως ώστε να μην επαναληφθούν οι φετινές καθυστερήσεις.
Κοινή διαπίστωση είναι ότι τα δρομολόγια πρέπει να αναρτώνται έγκαιρα, ούτως ώστε να μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να κάνουν τον προγραμματισμό τους. Σε διαφορετική περίπτωση, μεγάλο ποσοστό τουριστών και, κυρίως, αλλοδαπών θα προτιμήσει να επιλέξει κάποιον άλλον προορισμό για τις διακοπές του.
Συνεχίζει το πλοίο για Βορειανατολικό Αιγαίο και Κυκλάδες
Η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης παραμένει με νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου, αλλά και των Κυκλάδων, και τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες.
Συγκεκριμένα, το συμβατικό πλοίο ακτοπλοϊκής εταιρίας το οποίο τους καλοκαιρινούς μήνες, κάθε Κυριακή στις 4 το μεσημέρι εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Βαθύ Σάμου – Πάτμος – Λέρος με επιστροφή, όπως πληροφορείται το GRTimes.gr, από την επόμενη εβδομάδα περνάει στο χειμερινό του πρόγραμμα. Ακολούθως, θα έχει αναχώρηση από Θεσσαλονίκη, κάθε Σάββατο στις 21.00 και θα ‘πιάνει’ Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Βαθύ Σάμου, Καρλόβασι Σάμου, Φούρνους, Εύδηλο Ικαρίας, Μύκονο, Σύρο με άφιξη στον Πειραιά. Αντίστοιχα, από τα νησιά η επιστροφή θα γίνεται ημέρα Παρασκευή.
Πηγή: GRTimes.gr